sobota, 24 czerwca 2017

szorty z wysokim stanem

Przygotowałam dla Was wpis z szortami z wysokim stanem i pytania jakie się nasuwają to CO ZAŁOŻYĆ NA GÓRĘ? Dla mnie idealną góra są krótkie hiszpanki, które odkrywają brzuch. Ale dobrym wyjściem będą także koszulki wciągnięte w spodnie, wtedy uwydatnicie to co najlepsze. W tym przypadku bardzo wiało więc postawiłam na krótki top, który związałam z boku aby go jeszcze ciut skrócić. Dzięki spodniom z wysokim stanem mamy ten komfort, że zakrywa pewne niedoskonałości aczkolwiek nie każdy musi je zakrywać! :D Ja już wiele razy pisałam, że lubię lekkie, sportowe stylizacje bo w nich czuję się najlepiej. 








top- H&M
szorty- H&M
torebka- F&F
trampki- renee


2 komentarze:

  1. Fajne szorty, ja właśnie czekam na przeceny w H&M i coś czuję, że porwie mnie szał zakupowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna prosta i wygodna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)