wtorek, 20 czerwca 2017

bluzka z chokerem

Miałam wstawić tylko post ze zdjęciami, bez rozpisywania się ale tylko kilka słów o stylizacji. To mój outfit, także nic specjalnego. Ale na instagramie miałam wiele zapytań o bluzkę z chokerem. Ten trend opanował świat. Chokery są wszędzie! W bluzkach, sukienkach czy swetrach. Na początku byłam sceptycznie do tego nastawiona, ale gdy zobaczyłam tą bluzkę (new yorker- kupiona z miesiąc temu) to przepadłam. Potem zamówiłam sam choker, potem kolejny i tak się skończyło że mam ich z 5. Być może zaraz przekonam się do gorsetów, które cieszą się teraz powodzeniem. Aczkolwiek wiem, że nie warto mówić "ja tego w życiu nie założę" -bo patrząc na mnie prawie do wszystkiego się przekonuje. PRAWIE! :D













bluzka- new yorker
spodnie- sinsay
balerinki- renee (kupiona pół roku temu)
pasek- H&M
torebka- F&F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)