poniedziałek, 5 czerwca 2017

kopertowa spódniczka

Korzystając z pięknej pogody za oknem musiałam założyć moją nową spódniczkę, która jest idealna! Począwszy od koloru skończywszy na długości. Mam już kilka rzeczy z tego sklepu, ale co nowa kolekcja to piękniejszy rzeczy. Warto ich obserwować bo co jakiś czas mają fajne promocje i można upolować coś fajnego. Ogólnie rzecz biorąc miałam dla Was post z moim must have na lato, ale myślę że to przełożę to na jakiś inny termin jak wszystko "dopieszczę" aby grało i buczało :D 
Jak Wam już pisałam wcześniej polubiłam połączenia sportowe i często zamiast "baletek" zakładam trampki. Zawsze jak się już "ogarnę" mam problem z doborem obuwia, ale w tym przypadku wiedziałam od razu jakie to będą buty. :D  Są to moje ulubione trampki, w tamtym roku miałam takie same ale po ciężkiej wyprawie się rozwaliły. Bardzo się ucieszyłam gdy je zobaczyłam na stronie, bo nie są to takie klasyczne trampki. Są całe w koronce dzięki czemu są niezwykłe. Do usłyszenia :)








t-shirt - sinsay
spódniczka- cinamoon
trampki- renee
torebka- F&F

4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Spódnica jest w moim ulubionym kolorze także z chęcią bym ją ubrała.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja stylizacja :). Ja także zamiast baletek wkładam często trampki, pasują do wielu stylizacji i są bardzo wygodne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna i oryginalna stylizacja ^^


    Obserwujemy?
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)