środa, 7 czerwca 2017

moje ' must have' / wishlist rosegal and twinkledeals

Dzisiaj przychodzę do Was z moim "must have" z chińskich stron. Przedstawię Wam zdjęcia wraz z linkami abyście mogli sprawdzić sobie co i jak. Szczerze mówiąc zawsze mam problem wybrać cokolwiek z tych stron, bo prawie wszystko mi się podoba. Jedyny "haczyk" w tych sklepach to kwestia materiału. Z tych dwóch sklepów, które dzisiaj Wam przedstawię jeszcze nie miałam okazji zamówić. Dopiero się do tego zbieram. Natomiast wiem, że trzeba dokładnie wszystko czytać co tam jest napisane. Rzeczy, które są poniżej to mój pierwszy wybór, który od razu wpadł mi w oko. Okej, to co lecimy? Zachęcam Was również do sprawdzenia sukienek maxi : maxi dress oraz sukienek z głębokim dekoltem: deep v neck dress .


 Na pierwszy ogień koszula w pięknym niebieskim kolorze w białe paski z haftem. Ja w tym sezonie  oszalałam na punkcie naszywek oraz haftów. Po prostu uwielbiam. Ta koszula urzekła mnie  dodatkowo falbanką, którą posiada z przodu.

 Na drugim miejscu z tego samego sklepu jest bluzka z opadającymi ramionami. Trochę przypomina  hiszpankę, jednak ta ma ramiączka na ramiona dzięki czemu wszystko będzie się trzymać jak należy.

 Tutaj typowa koszula z wiązaniem, wydaję mi się, że jest to mgiełka. Aczkolwiek pewna nie jestem.  Wygląda ładnie na zdjęciu ale boję się o rzeczywistość. 
 Kto mnie zna ten wie, że mam bzika na punkcie dodatków. Każdego rodzaju. Uwielbiam torby,  torebeczki itd. Ta ze zdjęcia wygląda na porządnie zrobioną, urzekły mnie w niej te złote elementy.  W ogóle czarny ze złotem bardzo mi odpowiada. 

 Tutaj mamy coś w stylu "shopper bag". Kolor i jeszcze raz kolor jest dla mnie idealny, dlatego nie  muszę pisać czemu ta torba. Również wygląda na porządną i masywną.

 Przechodzimy do następnego sklepu, ale zostańmy jeszcze chwilę przy torbach. To cudo jest dla  mnie numerem jeden! Co prawda pewnie jest w niej mało miejsca ale torebeczka przepiękna. Jestem  w niej zakochana :>
 Zapewne nikogo nie zdziwi ten wybór. Uwielbiam letnie klimaty, ananasy, palmy i te sprawy. Ta jest  wyjątkowo w moim guście, aczkolwiek z miejscem pewnie też średnio. Natomiast wizualnie ma u  mnie 5. 

 No i to co uwielbiam najbardziej w leci czyli kostium kąpielowy.Miałam dość spory problem bo  mają  bardzo duży asortyment. Boję się trochę zamawiać kostium ze względu na rozmiar. Zawsze  muszę mieć górę większą od dołu a to nie takie proste. Aczkolwiek ten trafił w mój gust. 

 Ostatnią rzeczą jest sukienka z wycięciem na plecach i również a'la hiszpanka. Nie wiem czy  zauważyliście (na pewno tak) ale w tym sezonie znowu są modne różnego rodzaju hiszpanki. No ale  to może innym razem teraz skupmy się na sukience. Jest w pięknych pastelowych kolorach, wygląda  na lekką i przewiewną. Zdecydowanie skradła moje serce. 



Dajcie znać czy któraś z tych rzeczy również Wam przypadła do gustu, no i oczywiście co się Wam najbardziej spodobało. Do usłyszenia w komentarzach. :)

9 komentarzy:

  1. Haftowana koszula przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham naszywki i hafty! Koszule są świetne i ostatnia sukienka :* + poklikane, będzie mi miło jeśli Ty też u mnie zrobisz to samo :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful wishlist!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i rozowa torba BOSKIE :) dodalismy do obserwowanych :)
    zapraszamy do nas :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka ananas jest świetna <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)