sobota, 17 czerwca 2017

spódniczka plus tshirt oversizowy

Mam dla Was dzisiaj post z tych "słonecznych" dni. Miejmy nadzieję, że przywołam słońce tymi zdjęciami. Stylizacja dość dziewczęca, spódniczka w połączeniu z większą koszulką (oversizową) jest dla mnie strzałem w 10. Lekko i luźno, a dla uzupełniania całości- piękny wianek! Kocham wianki, prawie tak sam jak muszelki :D Ten jest jako opaska, ale wygląda świetnie. Chociaż ludzie na ulicy patrzą na mnie jakbym oszalała, ale to ja mam się czuć dobrze w tym co mam na sobie a nie oni. Warto o tym pamiętać :)
                                   A Wy jakie macie ulubione dodatki? 












spódniczka- butik Latika
t-shirt- modaitalia
wianek- blinkshop
espadryle- Obuwie Top Moda
torebka- F&F

1 komentarz:

  1. świetnie wyglądasz, pasuje Ci wianek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)