czwartek, 22 czerwca 2017

ołówkowa spódniczka

Wszystkie wysokie dziewczyny wyglądają tak cudownie w spódniczkach ołówkowych, że i ja postanowiłam znaleźć taką aby nie wyglądać jak kurdupel. Marzyła mi się stylizacja w takiej spódniczce z obcasami, tak klasycznie. No ale na spacer po lesie czy też parku średnio szpilki dlatego postawiłam na klasyczne trampki. A co! :D Tak mi się spodobały te spódniczki, że kupiłam jeszcze różową, którą na pewno widzieliście już na instagramie. A jeśli nie, to niedługo przemycę ją w stylizacji. Nie wyglądam w niej tak jak te wysokie dziewczyny ale wszystko dla ludzi :D










t-shirt- house
spódniczka- house
trampki- renee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)