piątek, 2 lutego 2018

PASIAK W POŁĄCZENIU Z CZARNYMI SPODNIAMI

Luźny ootd, jak ja to mówię "zwyklaczek". Takie najlepiej się sprawdzają, bo każdemu pasują. Bluzki, koszule czy swetry w paski są już nazywane basicowymi produktami. Wcale się nie dziwię, bo na prawdę pasują do wszystkiego i ze wszystkim wyglądają dobrze. Postawiłam na topowe połączenie z czarnymi spodniami z wysokim stanem. Niestety tak wiało, że nie dałam rady pokazać Wam tyłu tej bluzki, ale jak znajdę linka to koniecznie wejdźcie i zobaczycie jak to się pięknie prezentuję. No i znowu futerko, to jest na tą chwilę moje ulubione okrycie wierzchnie. Jak wstawiłam zdjęcie na insta zasypałyście mnie pytaniami do szufladki odnośnie butów. Niestety, są już niedostępne ale polecam tam zaglądać bo buty mają zupełnie inne niż wszyscy.










bluzka- ORSAY
spodnie- Stradivarius
buty- StyloweButy
futerko- Ottanta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)