niedziela, 18 lutego 2018

CZARNY SWETER W POŁĄCZENIU Z BIAŁĄ KOSZULĄ

Wiem, że się długo nie odzywałam ale mam dużo pracy i sporo na głowie. Ostatnio na insta story trochę Wam opowiadałam co i jak. Dzisiaj siedzę w łóżku z kubkiem herbaty i nadal pracuję. Chyba potrzebuję urlopu. Moja skrzynka mejlowa oszalała, z góry przepraszam wszystkie firmy i Was za brak odpowiedzi ale brakuję mi czasu. Doba jest dla mnie za krótka. Mam nadzieję, że powoli wszystko wróci do normy. Jeśli chodzi o stylizacje to utrzymana w kolorze czarnym. (btw. dobrze ostatnio czuję się w takich ciemnych kolorach :D ) Aby to nie było połączenie zwykłego swetra z legginsami postanowiłam założyć pod spód koszulę aby wyglądało bardziej dziewczęco? Tak, chyba o to mi chodziło :D Powiem Wam, że ostatnio brak mi weny na bawienie się modą, choć to uwielbiam. Stawiam na zwykli, tak zaoszczędzam czas na 5 minut spania :D
Zostawiam Was ze zdjęciami, miłego wieczoru ;*











sweter- H&M
koszula- MOHITO
legginsy- CROPP
buty- MadamRock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)