wtorek, 30 stycznia 2018

PROPOZYCJA SUKIENEK OD PICKEDRESSES cz2.

Dzisiaj część druga propozycji sukienkowych od sklepu PICKEDRESSES, najpierw przedstawię kolejne propozycje na studniówkę. Fajnie, że takie wpisy Wam się spodobały bo mam w zanadrzu jeszcze kilka podobnych :) Co prawda z sukienkami przystopujemy i może zrobimy must have na wiosnę? Co sądzicie? Dajcie znać.
Tak jak ostatnio podaję Wam linka, abyście mogły sprawdzić czy coś Was zainteresuję : sukienki na studniówkę.



Ja wiem, że przesadzam z tymi długimi sukienkami ale tak bardzo mi się podobają! Pomijam to, że kolor jest w moim stylu to całość pięknie się układa. Jedynie nad czym się zastanawiam to czy wygodnie się w niej tańczy? Jak myślicie? 



Może nie koniecznie w kolorze czarnym, chociaż całkiem nieźle się prezentuję. Tutaj polecam dla dziewczyn z większym biustem. Trzeba przyznać, że pięknie go eksponuje i w całości sukienka prezentuję się bardzo kobieco. Mimo iż nie jest krótką i obcisłą kiecką.


Myślę, że dość klasyczna jest ta sukienka. Koronka w kolorze pudrowego różu jest dla większości fasonem odpowiednim. Ostatnio przeglądając strony natknęłam się na artykuł, w którym była ankieta na co dziewczyny stawiają ->obcisłą mini czy właśnie rozkloszowane sukienki. Jak myślicie jaki był wynik? 80% dziewczyn postawiło na rozkloszowane sukienki. Każda kiedyś chciała poczuć się jak księżniczka :D


Teraz przejdziemy do wersji dla niskich dziewczyn czyli takich jak ja :D
Mimo, że uwielbiam lekkie i zwiewne sukienki to lubię czuć się komfortowo i kobieco. 
Oto moja propozycja: 


Tak, jest ona troszkę dłuższa aczkolwiek wysokie szpilki załatwią sprawę. Pięknie podkreślą nasze łydki. Delikatne odcięcie od talii wygląda bardzo subtelnie i absolutnie nie jest w żaden sposób wulgarne. 



Szczerze mówiąc średnio przepadam za kolorem czerwonym na sukienkach. To znaczy, inaczej- ja średnio w nich wyglądam bo sukienki czerwone mają w sobie TO COŚ. Tutaj mamy idealną długość dla niższych dziewczyn, no i oczywiście ta warstwa tiulu..CZAD. 


Klasyk, po prostu. Sukienka pasuję na każdą okazję, nawet sprawdzi się na co dzień. Wielki plus u mnie za wycięcie na plecach, jak klikniecie w link zobaczycie. Delikatność 100%. 


To już koniec przeglądu tych pięknych sukienek, jeśli nadal nie macie inspiracji zajrzyjcie na ich stronę-na pewno coś Wam wpadnie w oko. No i co, tym którzy mają przed sobą jeszcze studniówki czy bale życzę miłej zabawy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)