wtorek, 6 lutego 2018

WISHLIST ZAFUL

Dzisiaj mam dla Was "listę życzeń" od Zaful. Stronkę pewnie znacie, bardzo podobna do tej o której też już kiedyś pisałam. Postanowiłam zamówić kilka rzeczy, a gdy paczuszka do mnie dojdzie na pewno zobaczycie stylizacje na blogu. Oczywiście pojawi się również szczera recenzja co do tych produktów.



Bardzo jest ciekawa jakości tego swetra, bo jak widać ma lekkie szarpania wokół dekoltu oraz na rękawach. Właśnie na niego się zdecydowałam i czekam z niecierpliwością. 



To jest druga rzecz, którą zamówiłam. Zastanawiam się jak z jakością tej torebki bo na zdjęciach wygląda na porządną.




Chyba nie trzeba nic pisać, jest cudowna i całkowicie w moim typie. Mam jedno ale bo na stronie widnieje jako kurtka, a na zdjęciach zdecydowanie wygląda jak koszula. To mnie niestety zmyliło i tym razem nie zdecydowałam się na to cudo. Może następnym razem ;)




Niby klasyczny sweterek, jednak ma w sobie to coś. Dzięki tym wiązaniom na rękawach całość może się prezentować na prawdę nieźle. 


Z niecierpliwością czekam aż te dwie rzeczy do mnie przyjdą i będę mogła je Wam pokazać.
Zachęcam do odwiedzenia strony, bo ceny są bardzo atrakcyjne. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)