czwartek, 8 lutego 2018

BLACK OR WHITE

Dzisiaj witam Was z mojego centrum dowodzenia tj łóżko, choroba mnie rozłożyła na łopatki. Dobrze, że mam zaległe zdjęcia bo bym się zanudziła. Stylizacja utrzymana w kolorze czarnym oraz białym. Białe spodnie z wysokim stanem to jest jeden z lepszych zakupów jakie zrobiłam. Serio. Z kozakami za kolano tworzą niezły look. Dodatkowo czarny półgolfik, który pięknie się prezentuję na ciele (na wieszaku wyglądał fatalnie). Wiem, że znowu jako okrycie wierzchnie widzicie to futerko, ale nie mogę się z nim rozstać. Pasuję mi do wszystkiego i ciągle bym je nosiła :D
Dobrze wiecie, że zwyklaczki najbardziej mi odpowiadają. Planowałam zrobić kilka zdjęć w sobotę, bo jak wiecie mam imprezę. Ale szczerze? Nie wiem czy dam radę, a raczej czy choroba mnie opuści. Oby. Dajcie znać co tam u Was i jakie macie plany na weekend?











spodnie, golfik- SINSAY
kozaki- DeeZee
futerko- OTTANTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)