sobota, 7 stycznia 2017

różowy płaszcz w roli głównej

No hejka!
Co tam, jak tam? U Was też tak mroźno? :D
U Nas pojawił się śnieg i jest bardzo zimno, lepiej z domu nie wychodzić. Zdjęcia robiłam wczoraj,było niby -12, ale tak zmarzłam przez tą chwilę, że zdjęć jest nie za wiele. Niestety. Mam nadzieję, że w niedziele zrobi się ciut cieplej, bo chcę Wam pokazać śliczną sukienkę. Co do stylizacji to jak zwykle pastelowo-różowo. Według mnie te kolorki ładnie wyglądają w krajobrazie ze śniegiem. Tak jak obiecałam za kilka dni pojawi się wpis z Białego Dunajca, ale czekam jeszcze na wszystkie zdjęcia aby zrobić jeden konkretny wpis :)

Pozdrawiam i do zobaczenia :)









płaszcz - sinsay
czapka,rękawiczki - sinsay
chusta - candytm
spódniczka - sinsay
sweter - fasardi
śniegowce - deezee
torebka - LV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)