poniedziałek, 16 stycznia 2017

kardigan actec i pudrowy róż

No cześć Wam :)
Jak minął weekend? U mnie dość leniwie, sobota w pracy a niedziela shopping. Skorzystałam trochę z wyprzedaży, które są praktycznie w każdym sklepie. Udało mi się upolować fajne perełki w dobrych cenach. Chociaż męczy mnie chodzenie po sklepach gdzie ludzie wszystko rzucają gdzie popadnie, aż nie mam chęci szukać i oglądać. A Wam udało się coś upolować w dobrej cenie?

Stylizacja prosta i codzienna, do jeansów dobrałam bluzkę w prążki w kolorze pudrowego różu oraz szary kardigan aztec z frędzlami. Całość uzupełniają oczywiście moje śniegowce tzw. ciapki.
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego popołudnia.








bluzka - cropp
kardigan - cropp
spodnie - cropp ( nowa kolekcja )
(bluzka oraz kardigan są teraz w promocji)
śniegowce - deezee

6 komentarzy:

  1. Fantastycznie i uroczo wyglądasz :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ślicznie :D Na prawdę pasuje Ci pudrowy róż;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki odcień różu w dodatkach <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Rewelacyjny post <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zestaw :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)