poniedziałek, 9 stycznia 2017

koszula ćwieki

Cześć i czołem :)
Dzisiaj przychodzę do Was z prostą stylizacją, mianowicie długa koszula moro z kolcami na ramionach. Gdy ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie idealnie do mnie pasować. Uwielbiam wszelkie dodatki na koszulach, typu naszywki, ćwieki i inne. Niedługo przyjdzie do mnie koszula w kolorze RÓŻU z naszywkami, to na pewno Wam pokaże.

Dostaje sporo zapytań o moją szkołę. Otóż, nie chodzę już do szkoły. Mimo, że nie jest to temat tabu to nie lubię o tym rozmawiać ale skoro byliście ciekawi to okej :)
Rzuciłam studia na pierwszym roku, w czasie trwania sesji. Studiowałam pedagogikę na UŁ. Czemu rzuciłam studia? No, to jest już dłuższa historia, głównie z przyczyn osobistych ale zupełnie nie interesowało mnie to o czym tam mówili i czego próbowali Nas nauczyć. Na studia poszłam z przyjaciółką, to był Nasz plan B. Plan A nie wypalił, niestety. Chciałam studiować fotografię na Filmówce. Ale nie zawsze można mieć czego się chcę. Czy żałuję? Nie. Poznałam tam świetnych ludzi ale nic po za tym. Dziwimy się czemu nauczyciele nic nie potrafią wytłumaczyć, ale gdybyście byli na tych zajęciach to sami byście wiedzieli dlaczego :)
Moja decyzja była przemyślana, nikt mnie nie zmuszał abym skończyła studia. Rodzice, bracia i chłopak bardzo mnie wspierali. To był trudny okres ale coś za coś.
Odkąd rzuciłam studia ciągle pracuję, bardzo lubię swoje życie. Nie zamieniłabym go na nic, wiele się nauczyłam. Czy chciałabym wrócić do szkoły? Nie wiem, często o tym myślę ale nie mam już głowy do nauki, do egzaminów. Mam marzenia, plany i będę do nich dążyć. Dzięki pomocy rodziny i chłopaka wiem, że dam rade. Bo Oni zawsze mnie wspierali i wiem, że zawsze będą.







koszula - stradivarius
buty - madamrock
nauszniki - sinsay
torba - LV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)