poniedziałek, 23 stycznia 2017

look by varlesca

No hej! Jak tam u Was?
U mnie świetnie, oprócz tej pogody, chlapa i ciągle ślisko, chodzić się normalnie nie da.
Takie uroki zimy? Pewnie tak, ale odliczam już do wiosny. Tyle pięknych kolorów się szykuję. Sklepy już się przygotowują do kolekcji wiosennej, a mi oczka się świecą. Ale spokojnie, panuję nad wszystkim. Lada moment pojawi się wyprzedaż mojej szafy, także jeśli ktoś jest zainteresowany zachęcam do obserwowania mnie na instagramie bądź na facebook'u.

Stylizacja dzisiaj od varlesci, bardzo lubię ten sklep i obsługę-także zachęcam do odwiedzin tam bo warto. Miętowy sweterek z szarą spódniczką tworzą zgrany duet. Sweterek jest bardzo urokliwy gdyż ma cudowną kokardkę na dole-to mu daje dużo uroku. Dużym plusem jest to, że jest bardzo ciepły. Niestety sweterek oraz spódniczka już są niedostępne, gdyż to kolekcja z tamtego roku, aczkolwiek spódniczki są w wielu sklepach :)







sweterek, spódniczka - varlesca
workery - pantofelek24

13 komentarzy:

  1. Śliczną masz czapeczkę, taka słodka :)
    A nie próbowałaś bluzeczki wciągnąć w spódniczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, ale sweterek ma kokardkę na środku i to mu daje uroku jak jest wyciągnięty :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)

    jules-and-natis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też odliczam dni do wiosny ale mimo to zima w tym roku jest fajna :)
    Świetnie wyglądasz!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest ten szaliczek ;)
    i kurteczka również
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Szczerze mówiąc powoli już tęsknie za wiosną, latem.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Widziałam gdzieś ostatnio podobne sweterki - też z takiego materiału i wiązane na dole :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, jak znajdziesz gdzieś to podaj mi linka :)
      szukam w innym kolorze i NIC :(

      Usuń
  8. Śliczna stylizacja! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)