poniedziałek, 2 stycznia 2017

nowy rok

Witajcie!
Jak pewnie większość z Was wie, jestem w górach i ciężko znaleźć dłuższą chwile na wpis.
Postaram się narobić masę zdjęć, abyście widzieli co u mnie :)
Nie będę się rozpisywać, bo mam jeszcze dużo roboty :D
Stylizacja dość prosta, ze względu na to, że jestem w górach nie ' wystroiłam ' się za bardzo, Ważne,aby było ciepło i wygodnie więc swetry tutaj zrobiły swoją robotę,
Chciałam zrobić dla Was Sylwestrowy wpis, ale niestety nie byłam na żadnym balu, więc może za rok się uda :D

Kto mnie obserwuje na instagramie, ten wie, że życzenia noworoczne już były, ale nie zaszkodzi dwa razy, prawda ? Więc życzę Wam cudownego Nowego Roku, dużo radości z życia, spełnienia zawodowego, oraz aby ten rok był lepszy od poprzednich.
Dajcie znać czy macie jakieś postanowienia noworoczne, jak tak to jakie i czy się ich trzymacie?

Pozdrawiam i do zobaczenia! ;*










sweter - reserved
śniegowce - czasnabuty
kurtka - no name
spodnie - modaitalia
czapka, rękawiczki - sinsay
torebka - LV
chusta - kupbuty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)