piątek, 12 czerwca 2020

TOTAL JEANS, OOTD

Jak byście mnie zapytali co zakładam najczęściej odpowiedź macie tutaj-zawsze są to jeansy z dziurami. Total jeans, jak już zauważyliście jest moim ulubionym outfitem. Raczej łączę to na sportowo, choć nie ukrywajmy, że do szpilek będzie wyglądało MEGA. Adidasy i trampki są moimi ulubionym obuwiem. Mam ich w szafie mnóstwo. Teraz będzie więcej stylóweczek takich na szybko, czyli to co wyciągam z szafy zakładam. Nie mam już tak dużo czasu aby myśleć, choć w głowie mam sporo pomysłów ale czy uda się je zrealizować to się okaże. Bo jednak bycie mama zobowiązuję, myślę że mamuśki mnie zrozumieją. Ale tak jak obiecałam posty będą się pojawiać częściej. Chciałam Wam bardzo podziękować za liczbę wyświetleń, jest mi bardzo miło i bardzo to doceniam. To mi daje kopa. Dużego. Dziękuję, trzymajcie się i korzystajcie z tej pięknej pogody.










spodnie, plecak- ANSWEAR
kurtka- ZALANDO
bluzka- PEPE JEANS
pasek- ZALANDO
buty- RENEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)