wtorek, 16 czerwca 2020

KOSZULA W KWIATY

Już się nie mogłam doczekać aby pokazać Wam tą cudowna koszulę w kwiaty. Pokazywałam ją na insta story i obiecałam, że zobaczycie w niej stylizację. Ja się zakochałam, ma cudowny print i świetny materiał. Nadający się na te upalne dni. Bez żadnych wątpliwości wiedziałam, że zestawię ją ze spódniczką. Akurat gdy robiliśmy zdjęcia pogoda była w kratkę i strasznie wiało, więc zdecydowałam się na sweter, długi i szary- w kolorze spódniczki. Chciałam aby wszystko razem ładnie współgrało kolorystycznie. Nieskromnie mówiąc jestem zadowolona z tej stylizacji na 100%.
Zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego ;)









 bluzka- ESHOPPER
spódniczka- BUTIK JASMINE
buty- BORN2BE






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)