poniedziałek, 22 czerwca 2020

OOTD KOSZULA TOMMY SPODNIE Z DZIURAMI

Witam się z Wami w ten ponury poniedziałek..wiecie, że nigdy nie lubiłam poniedziałków? Zawsze czekałam na piątek, a teraz czekam tylko na poniedziałki. Jakie to wszystko potrafi być przewrotne. Poniedziałek to dla mnie takie podsumowanie ostatniego tygodnia, no i co tu dużo mówić w poniedziałek przyszedł na świat mój królewicz. Tak jak pisałam ostatnio, będzie więcej stylówek typu "strój dnia". Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją ulubioną koszulę ostatnich czasy, jest to koszula od Tommy Hilfiger. No uwielbiam ją. Pasuję mi do wielu codziennych stylówek, jest dopasowana ale zarazem nie tak bardzo przylegająca. Po prostu idealna. A te spodnie z Mango z dziurami..no wiecie już że rzadko kiedy odmawiam spodniom, które mają dziury! Tutaj macie mnie w 100%. Cała ja, po prostu. Czyli wygoda przede wszystkim.









koszula- TH
spodnie- MANGO
buty- NIKE
kurtka- ZALANDO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)