wtorek, 9 czerwca 2020

KOSZULA BOHO, TOTAL WHITE

Dzisiaj na biało, połączenie koszuli boho z białymi spodniami jest jak dla mnie strzałem w dziesiątkę. Uwielbiam, po prostu uwielbiam klimat boho. To totalnie ja. Okej, przyznaję niektóre rzeczy może i wyglądają jak firanka ale dobrze wystylizowane naprawdę mogą wyglądać świetnie. Lubię to w tym stylu, że możemy kombinować na różne sposoby. Dosłownie! Łączymy je ze spódnicami, spodniami, szortami jak i ciężkimi butami ale nawet trampkami. Jest tyle możliwości.
Tutaj tą koszule widziałam z białymi spodniami ale zarówno świetnie będzie współgrać z szortami i botkami. Oj tak, chyba mam kolejną stylóweczkę dla Was.
Ciekawa jestem waszego zdania, no i czy Wy jesteście fankami tego stylu? :)







koszula- BUTIK LATIKA
spodnie- SINSAY
buty- DeeZee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)