czwartek, 25 lipca 2019

NIEBIESKA SUKIENKA

Czy macie też tak, że niby macie wenę i mnóstwo pomysłów ale nie wiecie jak się do nich zabrać? Powiem Wam, że mam tak ostatnio. Niby mam plan w głowie, widzę coś oczami wyobraźni ale do realizacji czuję że jest długa droga. Bardzo doceniam tych którzy we mnie wierzą, dają mi siły i nie pozwolą upaść ani cofać się do tyłu. Wy też doceńcie takich ludzi, bo to skarb o który warto dbać i trzymać przy sobie.

O tą sukienkę miałam mnóstwo pytań gdy tylko ją pokazałam na instagramie. Wcale się nie dziwię bo jest bardzo efektowna. Nada się nie tylko na imprezę czy randkę ale również na wesele, chrzciny czy jakiś event. Pięknie się układa i ja czuję się w niej bardzo kobieco. Ja oczywiście dobrałam ja do trampek, bo nie oszukujmy się, ale trampki to ja a ja to trampki :D Wiem, że chcecie mnie zobaczyć w tej sukience i szpilkach także na pewno pokaże Wam ją w drugiej wersji, pewnie bardziej glamour ;)










sukienka- SHOPPING CENTER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)