poniedziałek, 8 lipca 2019

ASYMETRYCZNA SPÓDNICZKA

Na samym wstępie chcę napisać, że była to dla mnie wyjątkowa sesja. Mam z nią piękne wspomnienia, bo przez zupełny przypadek wyszło, że spełniliśmy jedno z moich marzeń. Chodzi o miejsce, klimat..coś pięknego.
Sama stylizacja według mnie wpasowała się idealnie w to miejsce. Asymetryczna spódniczka w wężowy (ale różowy) wzór doskonale odzwierciedla mój styl. Jest dziewczęca, delikatna i co najważniejsze pasuje mi do trampek! Tak, trampki to jest mój MUST have w szafie. O dziwo, czuję się w nich częściej bardziej kobieco niż w szpikach.












bluzka- H&M
spódniczka- BUTIK LATIKA
trampki- CROPP
torebka- BADURA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)