środa, 3 lipca 2019

BIAŁA DŁUGA SUKIENKA

Jak ten czas ostatnio szybko leci, nim się obejrzałam i już mamy lipiec. Minęła pierwsza część mojego urlopu i szczerze..nawet nie wiem kiedy. Chciałabym na maksa wykorzystać lato, korzystać z każdej wolnej chwili, nie chodzi tylko o odpoczynek ale i pracę nad blogiem. Zacznę chyba robić wpisy z wyprzedzeniem bo rzadko jest taki dzień jak dzisiaj, że leże na łóżku, oglądam serial i zajadam się paczką chipsów :D

Ta biała sukienka,, którą widzicie jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Nie chodzi tyko o jej kolor, bo jak wiecie mam w tym roku fazę na kolor biały. W całej okazałości wygląda bosko, styl boho czyli taki jak uwielbiam. Tak naprawdę można połączyć ją zarówno z ciężkimi botkami jak i urocznymi sandałkami i będzie to miało swój klimat.














sukienka- SELFIEROOM
katana- ZALANDO
trampki- CROPP
biżuteria- BLINK SHOP/ MANGO
torebka- BADURA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)