wtorek, 16 lipca 2019

DŁUGA SUKIENKA W KWIATY

Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą późną porę ale ostatnio jestem nocnym ptaszkiem. Dosłownie. Po cichu liczę na to, że to się zmieni, że może zmieni się mój tryb życia i będzie w nim więcej spokoju bo jak na razie wszystko jest chaotyczne i na spontanie :D Zaraz mi ktoś z bliskich napisze " Andzia przecież Ty uwielbiasz spontan". Uwielbiam to prawda, ale więcej potrzeba mi harmonii. Ups, chyba się starzeje :D

Ostatnio z każdych zdjęć jestem taka dumna, trwają chwilę, jest ich dużo a dodatkowo czuję, że ktoś jest w 100% ze mnie dumny. Te zdjęcia robiliśmy w Zakopcu, niestety pogoda nam nie sprzyjała aczkolwiek wyjazd bez zdjęć byłbym wyjazdem straconym, no może nie dosłownie ale mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi :) 
Pisałam Wam ostatnio, że polubiłam się z sukienkami maxi..chociaż pamiętam, że jak pokazałam na zdjęciu tą sukienkę każdy mi powiedział " nie kupuj". Nie byłabym sobą gdybym posłuchała :D
Według mnie nieskromnie powiem, że pasuje mi idealne :D















sukienka- SINSAY
kurtka- ZALANDO
trampki- BIG STAR
plecak- ANSWEAR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)