niedziela, 4 sierpnia 2019

PLISOWANA SPÓDNICZKA

Nie do wiary, że już 4 sierpnia..nie wiem kto i po co ale ktoś ewidentnie bawi się czasem. Nim się obejrzę i będę kupować prezenty na święta..
ale żeby nie było tak smutno to czeka mnie jeszcze mega intensywny tydzień a następnie bardzo wyczekiwany weekend. Większość już wie, inni jeszcze nie..ale żeby zachować trochę tajemnicy to wszystkiego dowiecie się jak zawsze z mojego instagrama ;)

W tamtym roku pamiętam dodałam wpis ze spódnicą plisowaną, połączoną z botkami no i w tym letnim sezonie również nie mogłam sobie odmówić tej spódniczki w bardzo żywym kolorze. Sprawdzałam, świetnie wygląda w połączeniu z trampkami jak i szpilkami. Także można naprawdę kombinować na wszelkie sposoby. 







koszula- RENEE
spódniczka- CANDYTM
trampki- BIG STAR
plecak- ANSWEAR

1 komentarz:

  1. Ależ cudowna sukienka ipiękne klimatyczne zdjęcia, niestety za oknem już typowo jesienna aura :< Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)