niedziela, 5 maja 2019

STRÓJ DNIA

Wybaczcie, że tak długo się nie odzywam ale dosłownie tyle się dzieję..
mam nadzieję, że majówkę spędziliście aktywnie albo chociaż leniwie ale odpoczywając i korzystając z czasu wolnego. Mój weekend miał być bardzo pracowity i wiecie co? Olałam to całkowicie i odpoczywałam, tak się cieszę, że mogłam spędzić ten czas z najbliższymi i poświęcić ciut więcej czasu na relaks. O dziwo, w majówkę nie zrobiłam żadnych zdjęć..nie tylko dziwi to mnie ale i moich bliskich..ale taki reset był mi potrzebny. Mam do ogarnięcia jakieś 300 zdjęć, więc na ten nadchodzący tydzień szykuję się sporo pracy, mało czasu i jeszcze więcej pracy więc trzymajcie za mnie kciuki ;)

Stylówka to mój strój dnia..nie mam czasu na kombinowanie ale..grunt to czuć się dobrze w tym co się nosi. Zawsze powtarzam, że jeśli Ty czujesz się dobrze w tym co masz na sobie i jak wyglądasz to każdy będzie Cię taką widział. Chyba grunt to dobre nastawienie oraz przestawienie w głowie pewnych klocków. Zaczynam dochodzić do perfekcji więc można powiedzieć, że jestem z siebie dumna :)
Teraz lecę dalej przerabiać zdjęcia, czeka mnie dzisiaj jeszcze mała niespodzianka więc miłego wieczoru i do usłyszenia ;)













sweter- HOOLYWOOD DREAM
spodnie- MANGO
buty- LOVET

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)