wtorek, 21 maja 2019

SPODNIE DRESOWE ROZPINANE

Powiem Wam, że ta pogoda mnie dobija. ile może padać i być tak pochmurno ? Ja się pytam gdzie ta wiosna? :D  Chociaż słyszałam, że w niektórych miastach jest bardzo cieplusio, także zazdroszczę.  Dzisiaj moim centrum dowodzenia jest łóżko, także pozdrawiam wszystkich serdecznie :D

Spodnie, które tutaj widzicie są to dresy. Dresy, które można rozpiąć i dowolnie sobie je układać, czy chcemy zapięte, rozpięte, do połowy zapięte itd. Zrobiły dużą furorę na insta jak je pokazałam. Ja też jestem w nich zakochana, bo kiedyś chodziłam tylko w dresach ale zrezygnowałam na rzecz spodni z dziurami..lecz ta wersja jest bardzo przekonująca i jeszcze ten kolor..no chyba sami rozumiecie mój zachwyt. 













bluzka- ANDZELA
spodnie- BUTIK LATIKA
buty- NIKE/ GALERIA MAREK
torebka- BADURA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)