czwartek, 9 maja 2019

OGRODNICZKI ZNOWU HITEM

Nigdy bym nie powiedziała, że wrócę kiedyś do ogrodniczek. Serio. Jak się okazało wracają do łask, nie tylko w postaci spodenek ale także spódniczki..zdecydowałam się na tą drugą opcję. Na początku byłam bardzo sceptycznie do nich nastawiona, ale gdy sobie już wystylizowałam byłam zachwycona. Faktycznie poczułam się trochę jak dziewczynka, ale czy coś w tym złego? Absolutnie nie. Miło wrócić do wspomnień za bajtla. Teraz się tylko zastanawiam kiedy będę miała faze na dzwony, bo one małymi kroczkami również podbijają nowe trendy :)












bluzka- HOUSE
ogrodniczki- RENEE
buty- LOVET

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)