czwartek, 25 kwietnia 2019

SPODNIE BOYFRIEND

Czy czujecie już tą piękną pogodę? Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile mam zdjęć do wstawienia, udało mi się wreszcie wszystko nadrobić. Tylko teraz pozostaje pytanie kiedy ja to wszystko wstawię :D  Mam nadzieję, że Wy równie miło spędzacie czas na świeżym powietrzu..korzystajcie bo warto ;)

A teraz stylizacja..prosta, na luzie, w moim bardzo dawnym stylu. Aczkolwiek zauważyłam, że wracam do starej ja :D Pytanie na jak długo, Spodnie z dziurami typu boyfriend są dla mnie klasyką w szafie, zawsze i wszędzie będę je kochać :D Najlepsze jest to, że czuję się w nich mega dobrze. Nie są takie co prawda jak lubię, czyli z wysokim stanem i obcisłe ale..mają w sobie to coś. Po prostu. Minusem jest to, że bez paska ani rusz, nie wiem czy kiedykolwiek do nich przytyję, ale..musice przyznać, ze robią robotę. ;)









T-SHIRT- PLNY LALA
SPODNIE- POLKA BUTIK
BUTY- NIKE/ GALERIA MAREK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)