środa, 15 maja 2019

BIAŁO CZERWONA

Dzisiaj się z Wami witam tak na szybciutko bo tak na prawdę zaraz musze wychodzić.. więc jak zwykle w biegu :) Szczerze mówiąc nawet mój kalendarz nie ogarnia tego co się dzieję, więc trzymajcie kciuki żebym nie zwariowała :D
Pogoda, którą mamy za oknem nie zachęca do działania..ale mam dla Was kilka zaległych wpisów, na których jest pięknie i słonecznie..także chociaż w ten sposób poprawiam sobie i mam nadzieję, że Wam humor :)

Z tą koszulą mam tyle pomysłów, że zastanawiam się czy nie zrobi się nudno jak pokaże Wam ją w różnych stylówkach, także możecie dać mi znać. Tutaj macie ją w najprostszym połączeniu czyli z białymi spodniami z wysokim stanem, dobrane do tego czerwone pumasy według mnie robią całą robotę. Aha i te skarpetki..po prostu uwielbiam !











koszula- MARSALA BUTIK
spodnie- ROSE BOUTIQUE
buty- PUMA
skarpetki- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)