czwartek, 28 marca 2019

BIAŁA KOSZULA W ROLI GŁÓWNEJ

Dzisiaj dość późno ale melduję się z łóżka. Jak pewnie większość zauważyła ostatnio kiepsko ogarniam swój czas..dosłownie! Nie mogę nic planować bo ciągle coś mi wypada..ostatni czas jest wyjątkowo dla mnie surowy. Oby przyszły tydzień był lepszy od obecnego i tego wcześniejszego :D
Te zdjęcia, które dzisiaj zobaczycie są dla mnie wyjątkowe bo robił je mój nowy fotograf. :) i bardzo się cieszę z tej małej współpracy ;) Mamy zaplanowaną jeszcze jedną sesję, ale efekty zobaczycie tylko na social mediach, zdecydowałam, że to będzie mój mały prezent urodzinowy..także wyczekujcie i trzymajcie za mnie kciuki bo jutro bardzo ważny dzień ;)












koszula- RENEE
spodnie- BUTIK LATIKA
buty-DEEZEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)