wtorek, 12 marca 2019

MARYNARKA JAKO SUKIENKA

Dzisiaj stylizacja nieco bardziej wyjściowa, gdy wstawiłam zdjęcie na insta story posypały się pytania czy zrobię w niej zdjęcia. Idąc za Waszymi wiadomościami postanowiłam szybciutko odtworzyć look, który miałam na imprezie. I teraz na samym wstępie chciałam zaznaczyć, że mam pod spodem spodenki, pasujące marynarki. Otóż są w tym samym kolorze i ba, są w kratę. Pod marynarką ich nie widać, co według mnie jest super opcją aby marynarkę założyć jako sukienkę. Oczywiście ta wersja spiszę się tylko dla osób niższych. Czekam aż zrobi się ciut cieplej bo mam jeszcze jeden pomysł na połączenie tej marynarki ze spodenkami, które kryją się pod spodem. Także wiosno, przyjdź proszę. :)  







marynarka- TALLY WEIJL
szorty- TALLY WEIJL
szpilki- DEEZEE







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)