środa, 6 marca 2019

BIAŁA KOSZULA W POŁĄCZENIU Z BLUZĄ

Dzisiaj dość późne dobry wieczór? Myślę, że ta pora ostatnio jest dla mnie najbardziej odpowiednia..doba jest zdecydowanie dla mnie za krótka. Wiele rzeczy do zrobienia a tak mało czasu :) wiecie co jest najlepsze? Że pewne osóbki namawiają mnie na tego yt..i chciałabym w to wejść, ale CZAS. Także jeśli ktoś ma super rady, gdzie nie muszę rezygnować ze swojej pracy to możecie się nimi podzielić :D 

Już to pisałam na fejsie, ale napiszę to tu jeszcze raz. Rzadko jest tak, że w 100% jestem zadowolona ze zdjęć, jestem dość wymagająca i szybko się denerwuję na rzeczy, na które ani ja ani mój fotograf nie mamy wpływu..jednak z tych zdjęć jestem mega dumna. Mój brat spisał się na medal, nie będę mówić, że zwlekłam go z domu..także może zamiast do wojska pójdzie na fotografię :D
Tak czy siak, bardzooo mu dziękuję <3

Stylizacja w sumie taką jaką najbardziej lubię Aha, zanim coś ktoś sobie pomyśli i będzie martwił się o mój tyłek to spokojnie..MAM KRÓTKIE SPODENKI pod spodem ;)
Koszula w połączeniu z tą bluzą tworzą super look, zarówno do rajstop jak i do legginsów czy spodni. Przed publikacją dwie osoby widziały zdjęcia i bardzo się im spodobały więc mam nadzieję, że Wam również. :)
Buziaki i do następnego ;)
















bluza,koszula- INFINITY FASHIION
botki- BUTO SKLEP
płaszcz- PATIKA
torebka- GUESS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)