czwartek, 4 kwietnia 2019

BIAŁY SWETER NA JEDNO RAMIE

Jeju myślałam, że dzisiaj nie dam rady usiąść do kompa..tyle na głowie i nadal podtrzymuję to, że doba jest dla mnie za krótka. Pomijam to, że odkąd zmienialiśmy godzinę to jestem totalnie nieogarnięta. Ciężko u mnie z organizacją coś :D  Mam nadzieję, że wkrótce wszystko wróci do normy..i nie będę mieć więcej czasu.

Stylizacja..taka jak lubię czyli spódniczka! Już się nie mogłam doczekać kiedy w końcu spodnie pójdą na bok :D choć nie ukrywajmy..pogoda ostatnio płata nam niezłe figle :D
Sweter, który mam na sobie zrobił mega furorę na insta jak robiłam jakąś relacje..tak ja też go uwielbiam. Można nosić go normalnie, lub tak jak ja na jedno ramię. Uważam, że pięknie się prezentuję..nie tylko do spódniczki ale ze spodniami z wysokim stanem wygląda super. :)














sweter- VARLESCA
spódniczka- SINSAY
botki- BUTOSKLEP
biżuteria- BLINK SHOP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)