czwartek, 21 marca 2019

JEANSOWA SPÓDNICZKA W POŁĄCZENIU ZE SWETREM

Tydzień zaraz się kończy a wpis czekał na publikacje..miał być wczoraj ale ostatnio nie potrafię gospodarować swoim czasem.. Przede wszystkim chciałabym jeszcze raz podziękować za życzenia urodzinowe. Jest mi bardzo miło i mam nadzieję, że wszystkie się spełnią.
Aktualnie leżę w łóżku z maseczką na twarzy i dopisuję ostatni fragment do tego wpisu..i stąd moje pytanie. Co myślicie aby pisać po polsku i po angielsku? Wiem, że jest tu kilka osób z zagranicy i zastanawiam się jak to pogodzić. Dajcie mi koniecznie znać.:)

Wiecie, że lubię spódniczki..raczej lekkie i zwiewne ale gdy ją zobaczyłam to wiedziałam, że będzie się idealnie komponować do ciężkich botków ale także do sandałek, trampek czy espadryli..już się nie mogę doczekać lata..tyle planów i pomysłów mam w głowie..
Jestem na etapie wybierania miejsc, w które muszę jechać i zrobić zdjęcia. MUSZĘ. Mam nadzieję, że będę się coraz bardziej rozwijać.. ale o tym wkrótce :)
Miłego wieczoru :)











sweter- CHICACA
spódniczka- PULL&BEAR
buty- BUTOSKLEP
płaszcz- H&M

1 komentarz:

  1. Bardzo lubie sklep Chicaca, sama często tam kupuje :)
    Spódniczka świetnie komponuje sie z ciężkimi butami, fajny styl.
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście obserwuje!
    A przy okazji zapraszam na nowy wpis :)

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)