środa, 27 lutego 2019

SPODNIE MOM JEANS

Tak sobie siedzę przy winku i się zastanawiam czy dzisiaj tutaj coś bazgrać. Ale..mimo różnych spraw mam dość sporo pozytywnej energii. Codziennie do mnie dociera jakich mam wspaniałych ludzi wokół siebie, każdemu radzę się tak rozejrzeć dookoła i docenić. Bo to jest tak cholernie ważne. ;)

Spodnie mom jeans, nie oszukujmy się- nie każdemu będą odpowiadać. Są to spodnie, które według mnie świetnie podkreślają nasz tyłek ale..nie są dopasowane ku dołowi, co większości nie odpowiada. Teraz mi się przypomniało, że za każdym razem kiedy mam te spodnie na tyłku mój tata mówi żebym je wyrzuciła :D a ja się w nich tak dobrze czuję. Nie ukrywam bo jak je kupowałam to robiłam przymiarki chyba z 5 razy zanim doszłam do kasy :D Żeby była jasność, nie żałuję :D
Super wyglądają z wielką bluzą, swetrem oversize ale również z marynarką. ;)
Taka rada..nie wszystko co na wieszaku brzydko wygląda, będzie brzydko wyglądać na nas i na odwrót ;)











spodnie- PULL&BEAR
bluzka- SINSAY
buty- LUBIE BUTY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)