wtorek, 5 lutego 2019

TOTAL BLACK

Cześć Wam! Na samym wstępie chyba wypadałoby Wam powiedzieć, że nie mam totalnie weny..ewidentnie potrzebuje przerwy, relaksu czy wakacji. Jak zwał tak zwał. I tak w sumie..to że wpis się dzisiaj pojawia to zasługa tylko i wyłącznie Adama. Ostatnio daje mi sporo pozytywnej energii także dzięki ;* ;)

A teraz ogólnie..nie wiem jak Wy ale ja kiedy nie wiem co na siebie włożyć zawsze wybieram opcje total black bądź total jeans. Zawsze to się sprawdza idealnie i dobrze wygląda. To jest klasyk, w którym każda kobieta będzie dobrze wyglądać.

Teraz jeszcze z innej beczki, jeśli macie jakieś miejsca na dachu gdzie zrobię legalnie zdjęcia stylówki to proszę dawajcie mi znać. Mam kilka pomysłów na casulowe stylizacje ale potrzebne mi też dobre tło. Także czekam na info ;)
Trzymajcie się ciepło i do następnego ;)










koszula,futerko,buty- H&M
spodnie- Pull&Bear
torebka- GUESS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)