środa, 20 lutego 2019

ŻÓŁTY SWETER

Nie będę ściemniać, że ten tydzień nie należy do mnie..co prawda mamy środę ale już odliczam do niedzieli aby jak najszybciej rozpocząć następny tydzień. Więc trzymajcie za mnie kciuki..

Ostatnio jestem ( moi bliscy i nie tylko bliscy też ) zmuszona do szukania nowych miejscówek do zdjęć, także przypominam jeśli macie jakieś ciekawe miejsca to czekam na Wasze wiadomości ;)

Przechodząc do stylizacji..tyle razy próbowałam zrobić zdjęcia z tym swetrem! Nawet nie wiecie ile robiłam podejść do tego, ale albo padało, albo nagle traciłam ochotę na zdjęcia, albo jeszcze inne moje milionowe wymówki. No i wreszcie się udało ;) Ja lubię takie kontrastowe rzeczy, które robią stylówkę. Nie tylko ciemne spodnie ale i jeansy będą do tego pasować ;)
Chociaż.. ja widzę ten sweter w połączeniu z moją ulubioną białą sukienką..może jak zrobi się ciepło to uda mi się w końcu ogarnąć pole ze słonecznikami ;)











sweter- H&M
spodnie- BERSHKA
buty- MADAM ROCK
płaszcz- H&M
czzapka- HOUSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)