wtorek, 29 stycznia 2019

BIAŁE SPODNIE ZAWSZE SPOKO

Dzień dobry a w sumie dobry wieczór, mam nadzieję że mimo później pory wejdziecie tutaj ;) Jak wspominałam na instagramie dzieję się i to dużo. Mam masę pracy i sporo zaległości, ale wreszcie dzieję się tyle, że nie mam czasu na myślenie a to najważniejsze. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten brak aktywności ostatnio ale obiecuję poprawę :) Serio!

Białe spodnie zimą? Ja uwielbiam. Fajnie to kontrastuje ze śniegiem, którego niestety u nas ostatnio brak. Tak w sumie sobie przejrzałam zdjęcia ostatnio i okazało się, że nie było w tym roku u mnie klimatu zimowego. :D No ale wiecie, ja czekam na wiosnę, słońce i te piękne długie wieczory ;)
Trzymajcie się i do następnego ;)







sweter- ZARA
spodnie- SINSAY
buty- MADAMROCK
torebka- GUESS
futerko- OTTANTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)