środa, 13 lutego 2019

DŁUGA BLUZA

Cześć wszystkim, ostatnio ciągle późną porą się z Wami witam ale ludzie którzy są teraz ze mną zajmują mój calutki czas. Absolutnie nie żałuję, bo są to wyjątkowe osoby. Niestety zdaję sobie sprawę, że blog poszedł chwilowo w odstawkę ale spokojne..wreszcie do głowy wracają mi pomysły dzięki którym realizacja ich będzie dużo łatwiejsza.

Ostatnio jestem bardziej aktywna na insta story, także serdecznie tam zapraszam bo dość często pokazuję Wam paczki które do mnie przyszły ;)
Własnie m.in jakiś czas temu pokazywałam Wam tę bluzę z H&M, którą noszę jako sukienkę. ;) Uwielbiam takie duże, luźne rzeczy. I tak w nich kobieta może wyglądać także seksownie ;)










bluza- H&M
futerko- OTTANTA
kozaki- LOVET

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)