wtorek, 5 grudnia 2017

SWETER Z PEREŁKAMI

Dzisiaj klasycznie czyli szaraczek. Jak pisałam ostatnio jest teraz wielki szał na perełki, które pojawiają się na ubraniach oraz dodatkach. Ja postawiłam na sweter, który jest bardzo milusi i dosyć szeroki. (mam rozmiar S) W Stradivariusie znajdziecie tańszy zamiennik tych "popularnych instagramowych" swetrów. Z tym, że nie ma aż tak wielkiej gamy kolorystycznej bo chyba tylko dwa odcienie szarości. Ale warto zajrzeć i zobaczyć. :) Sama stylizacja utrzymana jest w kolorze szarym oraz czarnym. Co prawda jest już dość zimno na ramoneski, ale jeszcze nie doszedł mój piękny płaszcz także trzeba było się poświęcić :D Pytałyście o botki z ostatniego wpisu, dzisiaj również je zobaczycie. Są bardzo wygodne! Cały dzień w nich przechodziłam i szczerze polecam.
Zostawiam Was ze zdjęciami i szykuję kolejny wpis, który już wkrótce się pojawi :)











sweterek- STRADIVARIUS
spódniczka- VARLESCA
botki- LubieButy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)