wtorek, 28 listopada 2017

KOSZULA W KRATĘ I WOSKOWANE SPODNIE

Mija tylko tydzień od ostatniego wpisu a ja mam wrażenie jakby minęło z miesiąc czasu. Tak szybko leci dzień po dniu, że przeraża mnie to w jakim szybkim tempie żyję. Ten kto obserwuję mnie na instagramie wie, że się rozchorowałam..dlatego też te zdjęcia były wykonywane w ekstremalnym tempie. :D  Ale do rzeczy, bardzo lubię połączenie koszul w kratę z woskowanymi spodniami. Wybierając buty na obcasie tworzymy look elegancki natomiast nie ma tutaj żadnej reguły i równie dobrze można dobrać trampki i stworzyć stylizację na sportowo. Nie ważne co wybierzemy, zawsze będzie wyglądać to dobrze. Od dawna szukałam czerwonej koszuli w kratę i nieskromnie powiem, że jest świetna. Lekka, luźna i świetnie wpasowała się do mojej szafy. Zachęcam do odwiedzenia mnie na instagramie bo tam zawsze informuję o nowościach i ewentualnych promocjach w sklepach.

Pytacie mnie jeszcze o wpis z propozycjami prezentów na święta, więc chwilowo odsyłam Was TUTAJ bo ten wpis powstał rok temu i wszystko jest jak najbardziej aktualne. Postaram się przygotować coś nowego, aczkolwiek mnie samej jest ciężko wybrać w tym roku prezenty. Choć większość już mam albo mam w planach to był to ciężki orzech :D

Trzymajcie się ciepło!












koszula- SINSAY
spodnie- MODA ITALIA
botki- LubieButy
futerko- EBUTIK

1 komentarz:

  1. I love all the trends you put together! Great styling!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)