wtorek, 19 grudnia 2017

KRATA ZNOWU W MODZIE

Jak każdy już chyba zauważył ostatnio do trendów dołączyła krata, która przewija się na spodniach czy marynarkach. Z kratą jest tak, że to ona robi stylizacje więc trzeba uważać aby nie przedobrzyć. Gdy zobaczyłam te popularne marynarki w Zarze, kompletnie nie rozumiałam zachwytu tym produktem. Ale przeglądając zagraniczne blogi natknęłam się na świetne połączenie eleganckich spodni w kratę z mega wielkim swetrem. Postanowiłam odtworzyć tą stylizację lecz zamiast cygaretek postawiłam na legginsy z zamkami i sweter z koronką. Całość prezentuję się (skromnie mówiąc) doskonale. Tak swoją drogą ciekawa jestem kiedy "dzwony" opanują świat :D

Dajcie znać jak idą Wam przygotowania do Świąt ? :)








legginsy- MOODO
sweter- HOUSE
buty- MadamRock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)