wtorek, 12 grudnia 2017

OOTD

Cześć Wam, jak przygotowania do świąt? U mnie pełną parą, dosłownie. Nie chodzi o przygotowania typowe lecz o prezenty. W listopadzie na insta story pokazałam Wam pierwszą zapakowaną paczkę, dużo z Was była zdziwiona co tak wcześnie. Ano, mam bardzo liczną rodzinę. A tak szczerze i tak za późno się wzięłam za poszukiwanie prezentów. Ciągle coś domawiam, albo przypominam sobie "o jeszcze to". Masakra. Bardzo lubię robić bliskim prezenty, zawsze szukam czegoś co będzie pasować do danej osoby, ale z roku na rok jest coraz trudniej. Nie oszukujmy się, ale każdy kupuję sobie to na co ma ochotę. Jednak mam nadzieję, że moje prezenty spodobają się bliskim.
Co do samej stylizacji to zwyklaczek, outfit dnia. Całą robotę zdecydowanie robi tu ten płaszcz, jest świetny. Długo szukałam takiego płaszcza, zarówno w sieciówkach jak i online. Niestety, bezskutecznie. Jak mi się jakiś podobał to nie było rozmiaru, albo źle leżał itp. Szczerze, nad tym płaszczykiem też się długo zastanawiałam, bo jest tylko wiązany w pasie. Ale gdy przyszedł do mnie i go przymierzyłam to wiedziałam, że będzie robił całą stylówkę. Sami zobaczcie :)















płaszcz- PATIKA
sweter- CHICACA
spodnie- no name
buty- MadamRock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)