czwartek, 28 grudnia 2017

CZERWONE BODY

Święta, święta i po świętach? Mnie ten czas bardzo szybko leci, niestety. Chciałoby się więcej wolnego czasu, dla bliskich, rodziny czy samej siebie. Nigdy nie przepadałam za świętami, nie lubiłam tego braku czasu w trakcie przygotowań, wszystko musi być czyste i na swoim miejscu. Dzielenia się opłatkiem też nie lubię.Tak, wiem, dziwne ale wtedy życzymy sobie różnych, dziwnych rzeczy- a po co? Przecież jeśli jesteśmy rodziną, czy też przyjaciółmi każdy sobie życzy dobrze cały rok. Od jakiegoś czasu u mnie wygląda to inaczej. Gdy wszyscy są już przy stole, wstaje moja mama i ogólnikowo (za wszystkich) życzy wesołych świąt i abyśmy spotkali się w tym samym gronie za rok. Bardzo Jej za to dziękuję, bo dobrze wie jak nie lubiłam wstawać i każdemu składać te same życzenia. Tak swoją drogą, bardzo Wam dziękuję za życzenia, które były bardzo miłe. Życzyliście mi więcej nowych wpisów na bloga, więcej zdjęć oraz sukcesów. Miło mieć tak szczerych czytelników.
Wiem, że obiecałam wpis z sukienkami, ale obawiam się że czasowo się nie wyrobię. Do tego choroba mnie rozkłada, a Sylwester za 3 dni. Więc gdybym się już nie odezwała to Szczęśliwego Nowego Roku, aby był lepszy od obecnego. 





body- CHICACA
spódniczka- MOHITO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)