wtorek, 21 listopada 2017

GRUBY SWETER W POŁĄCZENIU Z SPÓDNICZKĄ

Jak wiecie uwielbiam swetry, takie wielkie i najlepiej overzisowe. Ten sweter ma wszystko, pomijam fakt, że jest moim najcieplejszym swetrem to dodatkowy plus za kolor, za wykonanie oraz za te wielkie rękawy. Jedynym minusem jest to, że nie da się go włożyć prawie do żadnej kurtki. Serio. Zanim wyszłam z domu przymierzyłam 4 kurtki no i niestety to żadnej nie chciał wejść :D Oczywiście chodzi o rękawy, które jak sami zobaczycie są ogromne :D Więc jedynym ratunkiem była kurtka zimowa, którą musiałam już wyciągnąć z szafy. W ten dzień mimo słońca było bardzo zimno i strasznie wiało więc na dobre mi wyszła ta kurtka. Wracając jeszcze do swetra, świetnie się sprawdzi ze spodniami jak i właśnie ze spódniczką. Mnie bardzo odpowiada połączenie góry oversizowej z spódniczkami.   Dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu  :)














sweter - E-PERVOI
spódniczka- MARSALA BUTIK
kozaki- DeeZee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)