wtorek, 7 listopada 2017

JEANSOWA SPÓDNICZKA W POŁĄCZENIU Z SWETREM

Od razu, bez bicia przyznaję się- nie podobają mi się te zdjęcia za bardzo. Pomijam fakt, że aparat odmawia mi posłuszeństwa i muszę go albo wymienić albo pomyśleć nad czymś. Aktualnie poszukuję fotografa, który zna się na rzeczy. Mam inną wizję i chciałabym to wprowadzić na bloga. Ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Gdy robiliśmy zdjęcia była piękna pogoda, tzn owszem już jest zimno ale słonce wszystko wynagradza. Myślałam, że zdj w słońcu wyjdą ładnie, niestety pomyliłam się. Co do stylizacji to jak widać jeansowe spódnicę wracają do łask. Zarówno te mini jak i te dłuższe, dopasowane. Przeglądając różne strony oszalałam na punkcie tej-wyjątkowej. Nie dość, że ma odpowiednią długość to jeszcze te szarpania. (akurat w moim stylu) Dobrany do tego sweterek w serek  tworzy idealnie dziewczęcy look. Zostawiam Was ze zdjęciami :)














sweterek- RESERVED
spódniczka- ANSWEAR
płaszcz- SINSAY
buty- DeeZee

1 komentarz:

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)