czwartek, 8 grudnia 2016

pomysły na prezenty od Mikołaja

Związku z tym, że idą święta .. postanowiłam zrobić dla Was propozycje świątecznych prezentów.
Najchętniej pokazałabym Wam co ja kupiłam dla swoich bliskich ale istnieje duże ryzyko, że to przeczytają i będzie po niespodziance :)
Niżej umieszczę Wam kolaż zdjęć i podlinkuje co gdzie i jak. Oczywiście świetnym pomysłem na prezenty ( oprócz tego co ja tutaj wstawiłam ) są perfumy, kosmetyki czy płyty lub książki aczkolwiek musimy dobrze znać Naszych bliskich aby nie kupić prezentu niechcianego.Bezpiecznym prezentem jest również bon podarunkowy, który oferuje wiele sklepów. Aczkolwiek nie zapominajmy, że nie prezenty są najważniejsze w Święta lecz to jak i z kim je spędzamy.
Podzielcie się swoimi opiniami, co Wy kupujecie bliskim lub jakie macie pomysły na prezent?
Czekam z niecierpliwością.
Buziaki ! ;*



1. tutaj 
2. tutaj







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)