wtorek, 31 października 2017

SZARA BLUZA JAKO SUKIENKA

Ostatnio często widzę dziewczyny ubrane w bluzy typu oversize jako sukienkę. Bardzo mi się spodobała taka alternatywa, szczególnie że można eksperymentować na wiele sposobów. Ja wyglądam dość dziwnie w takich bluzach ale znalazłam świetną opcję w H&M. Jest to bluza na lekkim ociepleniu, lekko oversizowa ale wykończenie ma koszulowe. Wygląda to tak jakbym miała pod spodem zwykła białą koszulę. Mogłam wziąć rozmiar większy ale stwierdziłam, że pod tą bluzę będę zakładać krótkie spodenki. Tak jak dzisiaj. A więc kochani-nie, nie świecę tyłkiem. Ramoneska i czarne kozaki za kolano dodają tej stylizacji charakteru.

Dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu :)











bluza- H&M
kozaki- DeeZee
ramoneska- C&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)