wtorek, 24 października 2017

URODZINY BLOGA

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień, pomijając że mój tata ma dzisiaj urodziny  (wszystkiego najlepszego tato!) to dzisiaj obchodzę pierwsze urodziny bloga ! :D Nie wiem czy tak to można nazwać, w każdym razie dokładnie 24.10.2016r pojawił się pierwszy wpis i oficjalne "otwarcie" bloga. Każdy robi podsumowanie pod koniec roku, ja postanowiłam zrobić je dzisiaj. Założenie bloga było czystym szaleństwem. Dlaczego? Jak każdy wie pracuję i mam bardzo mało czasu dla siebie. O ile można nazwać to czasem dla siebie. Na początku blog był dla mnie pewnego rodzaju odskocznią od codzienności. Pisałam i dodawałam posty tak jak chciałam. Na dzień dzisiejszy (pomimo, że nie jest jeszcze Was tu tak dużo) codziennie czytam i odpisuję na mejle czy też wiadomości na insta. Szanuję swoich czytelników bo teraz nie piszę tylko dla siebie ale też dla Was. W okresie letnim i świątecznym pisałyście aby posty pojawiały się częściej. Starałam się, chociaż łatwo nie było. Czasem, ( tak jak w przypadku tej sesji) pada deszcz. Warunki pogodowe są dla mnie bardzo istotne, bo od nich zależy jakie będą zdjęcia. Wychodząc o godzinie 18 z pracy, niestety ale nie da się nic zrobić. Dlatego za każdym razem gdy gdzieś jestem staram się brać aparat i dzielić się później z Wami fotorelacją. Blog to takie moje dziecko, o które będę dbać choćby nie wiem co! Życzę sobie więcej cierpliwości oraz jeszcze więcej czytelników. Dziękuję za ten piękny rok.















sukienka- MOSQUITO
kozaki- DEEZ24
sweter- MODA ITALIA
torebka- F&F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)